Hoe koppel ik een order aan mijn bezorger? (30 seconden)

In dit artikel kan je lezen hoe je orders aan de bezorger koppelt.

Benodigdheden:

1. Log in op 3.0 Cashdesk

2. Zorg dat de koerier is ingelogd

 

Er zijn twee methoden beschikbaar om de koerier aan uw bestelling te koppelen: met behulp van Kaart of de Driver App.

1: Kaart

  • Ga naar de orderbeheermodule, log in met je inloggegevens en klik op de kaart.

Als je de juiste order selecteert die je wilt koppelen, verschuift deze naar de geselecteerde orders kolom. Op deze manier kun je meerdere orders selecteren om aan dezelfde koerier toe te wijzen.

Kies de optie "toewijzen".

Het scherm zal zich nu splitsen in 2 nieuwe pagina's.

Bekijk de kolom "beschikbare koeriers" aan de rechterkant.

Na het selecteren van "toewijzen". 

Zal de status van de order automatisch veranderen naar "Bestelling onderweg".

Zodra de bezorger terug is, druk dan op de terug knop en de order wordt automatisch toegevoegd aan de portemonnee van de bezorger.

 

2: Driver App

Een andere manier om de bestuurder aan uw bestelling toe te voegen, is via de Driver App.

Begin met het selecteren van de bestelling waaraan u wilt koppelen in de order lijst.

Druk op de knop 'toewijzen' om de bestelling te koppelen aan de bezorger app.

Deze 5 stappen zijn afkomstig van de bezorger app.

Bezorger koppelen  NL (2)

Stap 1: Klik op de order in de lijst met bestellingen.

Stap 2: Wanneer de bezorger de bestelling heeft en klaar is om te vertrekken, druk dan op 'aan de slag'.

Stap 3: Zodra de bezorger bij het afleveradres is aangekomen, druk dan op 'bestelling afronden'.

Stap 4: Selecteer de betaalmethode van de klant, in dit geval is het contant.

Stap 5: Nadat de bestelling correct is afgeleverd, druk dan op 'bevestigen'.