Hoe pas ik mijn bezorggebieden aan?

Benodigdheden: 1. Inlog voor 3.0 Cashdesk 2. Kosten voor de verzending en bestelbedrag. 3. Postcodes die je wilt gebruiken

  • Navigeer naar jouw portal, log in met jouw inloggegevens en klik op de knop levergebied.

  • Klik op de groene knop als je nog geen postcodes hebt ingesteld.

De leveringswaarden zijn verdeeld in 4 blokken:

  1. Naam: Vul eerst de naam van jouw postcode gebied in, dit kan ook postcode gebied 1 zijn.
  2. Verzendkosten: Vul het bedrag van de verzendkosten in die je klanten betalen.
  3. Minimaal bestelbedrag: Vul het bedrag van het minimale bestelbedrag in voor jouw klanten op te bestellen op de website.
  4. Vrij van: Vul het bedrag in van de order waarde waarbij de klanten geen verzendkosten hoeven te betalen.

De postcodes zijn verdeeld in 6 blokken:

  1. Start: Hier vul je het begin van jou gekozen postcode in.
  2. Einde: Hier vul je het einde van jou gekozen postcode in.
  3. Actief: Klik op de schuifknop of je deze postcode aan of uit wilt zetten.
  4. Bekijk: Hier krijg je een overzicht van jou gekozen postcodes.
  5. Extra tijd: Mocht het zijn dat dit een postcode is die wat verder weg ligt, kun je hier extra bezorgtijden bij invullen.
  6. Actie: Deze knop is hier om de kolom te verwijderen.

Om de tijden met de website te verbinden druk dan rechtsboven op de witte knop synchroniseren met de website.

Als je helemaal klaar bent met de postcodes druk dan bovenaan op de blauwe knop opslaan.