Orders in mijn systeem worden niet geprint, wat kan ik doen?

Heeft u een printer probleem? Met deze checklist krijgt u hem snel weer aan de praat!

Voordat u begint met ons stappenplan, controleer het volgende;

  • Staat de printer aan?
  • Is de voedingskabel aangesloten op de printer?
  • Zit er papier in de printer?
  • Is de printerklep goed gesloten?
  • Indien het een USB-printer is: Is de USB-kabel tussen de PC en de printer nog aan beide uiteinden aangesloten?
  • Indien het een netwerkprinter is: Is de netwerkkabel tussen de router en de printer nog aan beide uiteinden aangesloten?

Heeft u alle bovenstaande punten gecontroleerd en werkt het nog steeds niet? Het helpt altijd om de hardware te resetten.

  • Zet de printer UIT en zet hem weer AAN.
  • Start de hele computer opnieuw op en zet hem weer AAN.

Wilt u contact opnemen met ons support team?

Bel onze supportlijn, en houd a.u.b. de volgende informatie bij de hand:

  • Wat is het printermodel en type?
  • Is het een USB of netwerkprinter?
  • Heeft u de printer bij CashDesk gekocht of bij een andere leverancier?