Hoe zet ik producten op uitverkocht? (1 minuut)

In dit artikel lees je hoe je jouw producten tijdelijk op uitverkocht kunt zetten, zodat klanten deze niet meer kunnen bestellen.

Video-uitleg

Bekijk de video hieronder voor een stapsgewijze uitleg: 

Stappenplan

  1. Log in op je 3.0 Cashdesk
    Ga naar je Cashdesk-inlogpagina en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

  2. Ga via het winkeloverzicht naar ‘Menu’
    Klik in het linker- of bovenste menu (afhankelijk van jullie omgeving) op Producten.

    • Tip: Om naar het winkeloverzicht te gaan druk je rechtsboven op je blauwe letter en dan zie je onderaan tussen anderen het winkeloverzicht.
  3. Selecteer het product dat je wilt aanpassen
    Je krijgt nu een overzicht van alle producten. Zoek het product dat je uitverkocht wilt zetten en klik op de knop uitverkocht.

  4. Sla je wijzigingen op
    Klik op Menu opslaan en publiceer de juiste Versie om de wijziging definitief te maken.

    • Het product is nu niet langer zichtbaar/bestelbaar voor je klanten.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik meerdere producten tegelijk op uitverkocht zetten?
    Ja, dit kan meestal via een bulkactie in het productoverzicht. Selecteer alle producten en kies vervolgens voor Uitverkocht.