In dit artikel vind je de stappen om de Driver-app in te stellen
Cashdesk biedt de mogelijkheid om een app te gebruiken voor uw bezorgers. In deze app kunnen bezorgers routes zien, de klant bellen of de klant laten betalen via een Ideal QR-code. Ook kunt u als manager in het restaurant de locaties van uw bezorgers volgen.Volg onderstaande stappen om de bezorger app te gaan gebruiken:
- Neem contact op met de verkoopafdeling van Cashdesk om uw gratis proefperiode van 30 dagen te starten (na deze periode van 30 dagen kost elke licentie €3,50 per maand).
- Zorg ervoor dat je bezorger een account heeft in Cashdesk Als je niet weet hoe je een account aanmaakt, bekijk dan dit artikel.
- Ga naar de app- of playstore en zoek naar Cashdesk Driver. Download de app.
- Gebruik de inloggegevens van je Cashdesk account om in te loggen op de bezogersapp.
- Zodra een bestelling via Cashdesk aan een bezorger is toegewezen, zou deze nu in de app moeten verschijnen.
- Als u problemen hebt met het volgen van koeriers, ligt dit waarschijnlijk aan de instellingen van de telefoon. Hieronder staan een aantal dingen die je kunt proberen als het niet werkt zoals verwacht:
- Zorg ervoor dat je locatie is ingeschakeld door naar instellingen> locatie te gaan.
- Druk in het bovenstaande scherm op app-machtigingen en zoek de bezorger app. Zorg ervoor dat je deze wijzigt naar altijd toegestaan.
- Navigeer naar instellingen.
- Klik op privacy.
- Selecteer tracering.
- Zorg ervoor dat de optie om trackingverzoeken van apps toe te staan is ingeschakeld.
- Controleer of de machtigingen ook gelden voor de bezorger app.
Controleer vervolgens of de app de juiste machtigingen heeft. Hieronder een stappenplan:
- Navigeer naar instellingen.
- Selecteer de bezorgapp.
- Zorg ervoor dat de optie Tracering toestaan